Get Adobe Flash player
Reklama
Home Platformy dwupoziomowe

Płyta podłogowa:

  • wykonana jest z segmentów odpowiednio wzmocniona żebrowaniem
    w zależności od potrzeb , segmenty wykonane są z blachy stalowej
    gładkiej - pokryta jest częściowo masą anty poślizgową);
  • Boki podłogi (ściany boczne) wykonane z jednoelementowego profilu stalowego,
    wykończone listwami aluminiowymi z blachy ryflowanej;
  • Prowadzenie podłogi stanowią – dwuteowniki stalowe;
  • tylna część platformy wyprofilowana tak aby umożliwić załadunek
    pojazdów o niskim zawieszeniu;
  • w tylnej części zamontowane są - 3 rolki do kontaktu z podłożem;
  • stabilna rolka kierunkowa umieszczona dowolnie w trzech otworach w
    tylnej części platformy;
  • w tylnej części zamontowane są 4 listwy ślizgowe ułatwiające przesuwanie sie górnego pokładu
  • w przedniej części platformy odwrócony segment spełnia role naczynia,
    z którego zebrane ciecze spuszcza się za pomocą zaworów kulowych;
  • przednia bariera ochronna (aluminiowa) wyposażona jest w rączki z PCV
    ułatwiające wejście na platformę;
  • w przedniej części platformy znajdują się szyny do prowadzenia podstawy wciągarki;
  • do blokowania pojazdu służą podstawy pod koła – regulowane w trzech płaszczyznach;
  • do mocowania pojazdów służą zaczepy podłogowe – 12 szt;
  • w przedniej części platformy znajdują się szyny, po których pokład unoszony jest do góry
  • w środkowej części znajdują sie wsporniki do siłowników unoszących pokład

Pokład górny:

  • wykonana jest ze stalowych profili, zewnętrzne pasy pokryte blachą stalową
  • podnoszenie oraz opuszczanie odbywa się za pomocą dwuch, jednocześnie sterowanych siłowników
  • siłowniki wyposażone są w zawory bezpieczeństwa zatrzymujące je w pozycji w razie pęknięcia wężą hydraulicznego
  • siłowniki posiadają blokade, umożliwiającą w kilku położeniach bezpiecznie ustawić wysokość pokładu
  • rówmomierne unoszenie pokładu zapewnia dzielnik strumienia
  • w tylnej części po bokach zamocowane są prowadnice boczne
  • do blokowania pojazdu służą podstawy pod koła – regulowane w trzech płaszczyznach
  • do mocowania pojazdów służą zaczepy podłogowe – 8szt;

Rama stała:

  • wykonana jest ze stalowych profili, na stałe zamocowana do ramy podwozia
  • w przedniej części znajduje się blokada stanowiąca zabezpieczenie przed 
    samoistnym unoszeniem się platformy (podłogi);
  • po prawej stronie znajdują się aluminiowe prowadnice do łańcuchów chroniących węże hydrauliczne

Rama Uchylna:

  • Wykonana jest ze stalowych profili, w skład ramy wchodzą
    •   prowadzenie podłogi poprzez ślizgi teflonowe;
    • skrzynka z PCV 600X450mm wraz z rozdzielaczem hydraulicznym;
    • skrzynka narzędziowa z PCV 600X450 mm (skrzynki są uszczelnione uszczelką gumową i zamykane na klucz);
    • siłownik hydrauliczny do przesuwu podłogi, wyposażony jest w zawór bezpieczeństwa, przymocowany do ramy uchylnej w jego środkowej części przy pomocy dwu zamkniętych uszu wyposażonych w smarownice;
    • siłowniki hydrauliczne – 2 szt. wyposażone  w zawory bezpieczeństwa służące do podnoszenia ramy uchylnej wraz z podłogą;
    • wsporniki do lamp tylnych zespolonych;
    •  wszystkie elementy łączne w platformie (sworznie) są ocynkowane i wyposażone w smarownice; 

Wciągarka hydrauliczna:

Uciąg max. 3500 kgwyposażona fabrycznie w zawór bezpieczeństwa, posiada wszystkie pozwolenia i atesty oraz deklarację zgodności CE

  • W skład wciągarki wchodzi:
    • 24 metrowa, atestowana lina o średnicy 11mm, zakończona hakiem,
    • prowadnica liny
    • układacz liny ułatwiający równomierne nawijanie liny na bęben

Podstawa wciągarki  wykonana ze stali  wyposażona jest w zaczepem kulowym oraz
odbojniki gumowe zapobiegające przypadkowemu najechaniu transportowanego pojazdu w kabinę

Układ hydrauliczny:

  • W skład  układu hydraulicznego wchodzi:
    • węże i rury hydrauliczne (ocynkowane);
    • zbiornik oleju z filtrem;
    • kpl. złączek i śrub hydraulicznych;
    • rozdzielacz hydrauliczny;
    • olej hydrauliczny – ok. 70 l