Płyta podłogowa:
- wykonana jest z segmentów odpowiednio wzmocniona żebrowaniem
w zależności od potrzeb , segmenty wykonane są z blachy stalowej
gładkiej - pokryta jest częściowo masą anty poślizgową); - Boki podłogi (ściany boczne) wykonane z jednoelementowego profilu stalowego,
wykończone listwami aluminiowymi z blachy ryflowanej; - Prowadzenie podłogi stanowią – dwuteowniki stalowe;
- tylna część platformy wyprofilowana tak aby umożliwić załadunek
pojazdów o niskim zawieszeniu; - w tylnej części zamontowane są - 3 rolki do kontaktu z podłożem;
- stabilna rolka kierunkowa umieszczona dowolnie w trzech otworach w
tylnej części platformy; - w tylnej części zamontowane są 4 listwy ślizgowe ułatwiające przesuwanie sie górnego pokładu
- w przedniej części platformy odwrócony segment spełnia role naczynia,
z którego zebrane ciecze spuszcza się za pomocą zaworów kulowych; - przednia bariera ochronna (aluminiowa) wyposażona jest w rączki z PCV
ułatwiające wejście na platformę; - w przedniej części platformy znajdują się szyny do prowadzenia podstawy wciągarki;
- do blokowania pojazdu służą podstawy pod koła – regulowane w trzech płaszczyznach;
- do mocowania pojazdów służą zaczepy podłogowe – 12 szt;
- w przedniej części platformy znajdują się szyny, po których pokład unoszony jest do góry
- w środkowej części znajdują sie wsporniki do siłowników unoszących pokład
Pokład górny:
- wykonana jest ze stalowych profili, zewnętrzne pasy pokryte blachą stalową
- podnoszenie oraz opuszczanie odbywa się za pomocą dwuch, jednocześnie sterowanych siłowników
- siłowniki wyposażone są w zawory bezpieczeństwa zatrzymujące je w pozycji w razie pęknięcia wężą hydraulicznego
- siłowniki posiadają blokade, umożliwiającą w kilku położeniach bezpiecznie ustawić wysokość pokładu
- rówmomierne unoszenie pokładu zapewnia dzielnik strumienia
- w tylnej części po bokach zamocowane są prowadnice boczne
- do blokowania pojazdu służą podstawy pod koła – regulowane w trzech płaszczyznach
- do mocowania pojazdów służą zaczepy podłogowe – 8szt;
Rama stała:
- wykonana jest ze stalowych profili, na stałe zamocowana do ramy podwozia
- w przedniej części znajduje się blokada stanowiąca zabezpieczenie przed
samoistnym unoszeniem się platformy (podłogi); - po prawej stronie znajdują się aluminiowe prowadnice do łańcuchów chroniących węże hydrauliczne
Rama Uchylna:
- Wykonana jest ze stalowych profili, w skład ramy wchodzą
- prowadzenie podłogi poprzez ślizgi teflonowe;
- skrzynka z PCV 600X450mm wraz z rozdzielaczem hydraulicznym;
- skrzynka narzędziowa z PCV 600X450 mm (skrzynki są uszczelnione uszczelką gumową i zamykane na klucz);
- siłownik hydrauliczny do przesuwu podłogi, wyposażony jest w zawór bezpieczeństwa, przymocowany do ramy uchylnej w jego środkowej części przy pomocy dwu zamkniętych uszu wyposażonych w smarownice;
- siłowniki hydrauliczne – 2 szt. wyposażone w zawory bezpieczeństwa służące do podnoszenia ramy uchylnej wraz z podłogą;
- wsporniki do lamp tylnych zespolonych;
wszystkie elementy łączne w platformie (sworznie) są ocynkowane i wyposażone w smarownice;
Wciągarka hydrauliczna:
Uciąg max. 3500 kg, wyposażona fabrycznie w zawór bezpieczeństwa, posiada wszystkie pozwolenia i atesty oraz deklarację zgodności CE
- W skład wciągarki wchodzi:
- 24 metrowa, atestowana lina o średnicy 11mm, zakończona hakiem,
- prowadnica liny
- układacz liny ułatwiający równomierne nawijanie liny na bęben
Podstawa wciągarki wykonana ze stali wyposażona jest w zaczepem kulowym oraz
odbojniki gumowe zapobiegające przypadkowemu najechaniu transportowanego pojazdu w kabinę
Układ hydrauliczny:
- W skład układu hydraulicznego wchodzi:
- węże i rury hydrauliczne (ocynkowane);
- zbiornik oleju z filtrem;
- kpl. złączek i śrub hydraulicznych;
- rozdzielacz hydrauliczny;
- olej hydrauliczny – ok. 70 l
samoistnym unoszeniem się platformy (podłogi);
Rama Uchylna:
- prowadzenie podłogi poprzez ślizgi teflonowe;
- skrzynka z PCV 600X450mm wraz z rozdzielaczem hydraulicznym;
- skrzynka narzędziowa z PCV 600X450 mm (skrzynki są uszczelnione uszczelką gumową i zamykane na klucz);
- siłownik hydrauliczny do przesuwu podłogi, wyposażony jest w zawór bezpieczeństwa, przymocowany do ramy uchylnej w jego środkowej części przy pomocy dwu zamkniętych uszu wyposażonych w smarownice;
- siłowniki hydrauliczne – 2 szt. wyposażone w zawory bezpieczeństwa służące do podnoszenia ramy uchylnej wraz z podłogą;
- wsporniki do lamp tylnych zespolonych;
wszystkie elementy łączne w platformie (sworznie) są ocynkowane i wyposażone w smarownice;
- 24 metrowa, atestowana lina o średnicy 11mm, zakończona hakiem,
- prowadnica liny
- układacz liny ułatwiający równomierne nawijanie liny na bęben
odbojniki gumowe zapobiegające przypadkowemu najechaniu transportowanego pojazdu w kabinę
- węże i rury hydrauliczne (ocynkowane);
- zbiornik oleju z filtrem;
- kpl. złączek i śrub hydraulicznych;
- rozdzielacz hydrauliczny;
- olej hydrauliczny – ok. 70 l